De diensten van een inbound callcenter

april 11th, 2016Reacties uitgeschakeld voor De diensten van een inbound callcenter

Veel bedrijven hebben het budget niet voor een receptie binnen een organisatie. Daarom moeten verschillende medewerkers zelf de telefoon opnemen. Hierdoor kunnen zij veel druk ervaren en stress omdat ze hier eigenlijk geen tijd voor hebben. Gelukkig bestaan er tegenwoordig inbound callcenter bedrijven die verschillende organisaties kunnen helpen met het beantwoorden van de telefoon.

Wanneer een bedrijf een klant of contactpersoon aan de lijn krijgt die het bedrijf nog niet kent  is het belangrijk dat er correct wordt opgenomen. Tijdens een telefoongesprek  vormt men toch een beeld van een persoon door zijn stem, spreektempo, intonatie en woordgebruik. Dit gebeurt niet alleen bij de klant maar ook bij het bedrijf. Een telefoniste is het visitekaartje van een bedrijf daarom is het belangrijk dat er tijdens de eerste fase van het gesprek een goede indruk maakt. De eerste indruk is bovendien van invloed op het verdere verloop van het gesprek.

Klanten vinden het fijn als bedrijven op een professionele manier de telefoon. Een telefoonservice kan er voor zorgen dat bedrijven professioneler en betrouwbaarder overkomen als zij een vaste telefoniste hebben die hun op een correctie wijze kan helpen. Met de telefoonservice en antwoordservice van BizziPhone ben je altijd bereikbaar! Het bedrijf krijgt een vaste telefoniste die de telefoon opneemt als je niet in de gelegenheid bent. Het bedrijf BizziPhone werkt enkel met fulltime telefonistes die minimaal 4 jaar ervaring hebben in het onderhouden van klantcontact. De telefoniste weet dus hoe ze de klanten te woord moet staan en zorgt voor een persoonlijke afhandeling. Tevens kan de telefoniste ook agenda’s beheren binnen een organisatie. Dit voorkomt extra werk, het bedrijf hoeft dus niet terug te bellen voor een nieuwe afspraak. Tevens wordt er na elke gesprek een verslag gestuurd naar het bedrijf. Zo weet het bedrijf wat er is besproken en hieruit kunnen zij beslissen of ze nog actie willen ondernemen.

« Scheiding Groningen: voor scheidingsbemiddeling!
Porsche onderhouden door de Porsche dealer »

Categorized Under

Overig

About Marcel

» has written 1684 posts