Een website om samen mee te scoren!
Er zijn veel verschillende soorten ondernemers. Vaak denken we gelijk aan zakenmannen die lekker thuis op kantoor werken. Toch zijn er ook veel ondernemers die genoeg buiten of praktisch werk doen. Stel, je hebt een beautystudio waar iedereen over de vloer komt om er weer fris uit te zien. Bij een beautystudio ben je constant bezig met het verzorgen van al je klanten. Tussendoor heb je af en toe ook een gezellig gesprek met je klanten, dit heet klantenbinding. Door beleefd en uniek te zijn komen de klanten terug, vooral met veel concurrentie binnen de branche. Een andere vorm van klantenbinding is over de telefoon. Als je continu bezig bent met je klanten op de zaak, heb je amper tijd voor het aannemen van telefoontjes. Helaas is dat één van de manieren om contact met je klanten te onderhouden en hoe je klanten afspraken kunnen maken. Ook zijn er klanten die vragen hebben over bijvoorbeeld prijzen.
Een extra personeel aannemen vind je onnodig omdat het niet altijd druk is in de studio. Sommige dagen heb je veel klanten en andere dagen heb je niemand of een klein aantal klanten. Met een antwoordservice kan je een persoonlijke telefoniste aan je onderneming koppelen en meer tijd voor de andere werkzaamheden vrijmaken. De telefoonservice is op de hoogte van de ontwikkelingen binnen je onderneming en kan hierdoor de klanten professioneel hulp bieden. Doordat je een vaste telefoniste hebt, is dit vertrouwd voor de klanten en zorgt dit wederom ook voor klantenbinding. Met deze service kan je makkelijk schakelen tussen je drukke en rustige dagen. Klantenbinding is vooral bij beautystudio’s heel belangrijk. Veel van de klanten krijg je door mond-tot-mond reclame en die moeten wel positief zijn. Als je bijvoorbeeld nooit de telefoon opneemt, zorgt dit voor negatieve reclame en dat is niet gunstig voor je onderneming.